سلام
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1398برچسب:, | 12:1 | نویسنده : Shery- Elya - Mahsa

سلام ما دوباره اومديم

ميخواستم يكم براتون از اين وبلاگ بگم

1.مطالب اين وبلاگ قصد توهين به كسي يا چيزي نداره

2.لطفا نظر بدين

3.به ادامه مطلب سر بزنين

4.تو نظر سنجي ها شركت كنين

5.اينجا جايي براي تبليغات نيست(پيام تبليغاتي ندين چون بدين حذف ميكنم)ولي اگه براي وبلاگ تون بود بدين اين برا كسايي است كه ميان ميگن افزايش درامد و از اين جور چرند پرند ها

6.هرگونه تبادل لينك امكان پذيره(به لينكام سر بزنيد)

7.لطفا وقتي نظر ميدين ميگين به منم سر بزن ادرسش وبتون يادتون نره

8.اينجا توهين كردن ممنوع است

9.هرگونه شوخي ازاد است

10.به همه ي صفحات سر بزنين

11.بعضي از مطالب فقط براي اعضا است پس عضو شين

12.خبر نامه هاي جالبي داريم پس عضو خبر نامه هم بشيد

13.اگه مطلب جالبي داشتين ايميل كنيد تا با نام خودتان در وبلاگ ما ثبت شود

14. راستی از این به بعد هر جوک یا مطلبی که خودم مینویسم رو تو پرانتز مینوسم خودم. شما حق کپی هر مطلبی رو دارین ولی اگر میخواین از این جوک ها یا مطالب تو وبلاگتون استفاده کنین لطفا نام وب ما رو هم آخرش بیارین.

واي به جاي دهنم دستام كف كردن انقدر نوشتم

ممنون

نويسنده اين بخش : گروهA.D.A

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

@ |/\\| ! |\\|
ساعت15:48---26 دی 1392
Esme un yeki webolgat chi bud?adressesho bgu
يكيش كه ترسناكه : http://elsi.blogfa.com/ اون يكيم كه از اسم معلومه : http://linkinparklovers.mihanblog.com/


@ |/\| ! |\|
ساعت15:45---26 دی 1392
Shimi GHEDAD zibast.....khkhkhkh
اون كه 60% ...


@ |/\| ! |\|
ساعت19:34---25 دی 1392
باش دانلود میکنم....تبادل لینک میکنی؟ اگه آره اسم منو بزار ترولفا
باشه... هر سه تا وبم رو بذار... منم لينكت ميكنم تو هر سه تاش. حالا اينا رو وللش... فيزيك چقد جذابه ....!!!!


@ |/\| ! |\|
ساعت14:38---25 دی 1392
در هر حال جات خالیه...دگ هرجور راحتی دگ...داشتی میرفتی من نفهمیدم چیشد واسه همین پرسیدم...موفق باشی


بلاک بد است...پند آخرم بهت
(:
چاره ای نداشتم خو...
ميخواستم كيكو كلا پاك كنم كه بهار گفت كه بلاك كنم شما رو و با اون در ارتباط باشم.
نه فك نكنم پند آخرت باشه... نكه حكيمی...!!

راستی... اين وراثت و سرزمين اشباح و نبرد با شياطين رو دانلود كن... قشنگن...


@ |/\| ! |\|
ساعت9:19---25 دی 1392
چه بی اعصاب!!! هیچی میگم چرا رفتی فقط!! آخه بی جنبه نبودی...
نه بالام! خشن خوندی! بی جنبگی نبود بخدا... حضورم مسخره بود...


@ |/\| ! |\|
ساعت15:59---23 دی 1392
Koja rafti???masulin pasokhgu nistan
رفتم به درك! ها؟!! منظور؟


nima
ساعت9:55---24 مهر 1392
گاهی دلم می خواد

بهانه های الکی بگیرم...

به هوای آغوش تو...

شانه های تو...





که بعد، تــو

آرام...

خیلی آرام...

در گوشم زمزمه کنی:



ببین من عاشقتــــــــــــــــم


عشق فقط یک کلام حسین علیه سلام
ساعت0:36---10 مهر 1392




عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من

شب هجران نکند قصد دل آزاری من

روزگاری که جنون رونق بازارم بود

تو نبودی که بیایی به خریداری من

برگ پاییزی ام و خسته دل از باد خزان

باغبان نیز نیامد پی دلداری من

سلام وب زیبای دارید ممنون میشم مارو با اسم

♥ دنیای عشق با شعر عشق♥

لینک کنید خیلی خوشحال میشم بعد به ما خبر بدید تا شمارو لینگ کنیم با هر اسمی که دوست دارید منتظرتونما یا علی


سلام ممنون عزيزم باشه


تاي تانيك چت
ساعت16:14---20 تير 1392
سلام وبت عاليه من كه خيلي خوشم اومد بيا تبادل لينك كنيم شما منو با عنوان تاي تانيك چت لينك كن بعد امر بفرما من شما رو با چه عنواني بلينكم ممنون منتظرتما باي

eli
ساعت21:01---4 ارديبهشت 1392


حامدشمس
ساعت19:54---22 اسفند 1391
سلام دوست عزیز.وبلاگت فوق العادس.هم قالبش هم متناش-
لطفاتوهم به بلاگ مایک سربزن.حتمانظربذاروحتماعضوشو-من تورولینک میکنم.لطفاتوهم این بلاگ رولینک کن


ترانه
ساعت23:15---4 اسفند 1391
سلام عزیز مرسی که به وبم سر زدی لینکت کردم لینکم کن خواش

ترانه
ساعت23:15---4 اسفند 1391
سلام عزیز مرسی که به وبم سر زدی لینکت کردم لینکم کن

kimia
ساعت10:58---6 بهمن 1391
ببخشين كامنت قبلي اشتباه شد...ممنونم سرزدين
خواهش


ساعت13:47---27 دی 1391
دريا شور شد
از بس اشک ريخت
در فراق رفتنت....
حال گونه هاي من
ببين که شوره زاريست
در انتظار آمدنت...

+++++++++++++++++++++++++++

سلام بله حتما لينكتون ميكنم


::::خانوم بلا::::(مهسا)
ساعت12:55---26 دی 1391
میگم بچه ها مهلت بدین بقیه بیان مطالبو بخونن بعدا یکی دیگه بذارین باشه تا يه مدت نمی ذاريم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







كد ماوس

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس