ترول3
تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 18:53 | نویسنده : Shery- Elya - Mahsa

 

عکس های ترول, ترول ایرانی, ترول های بامزه

عکس های ترول, ترول ایرانی, ترول های بامزه

عکس های ترول, ترول ایرانی, ترول های بامزه

عکس های ترول, ترول ایرانی, ترول های بامزه

عکس های ترول, ترول ایرانی, ترول های بامزه

عکس های ترول, ترول ایرانی, ترول های بامزه

منبع:tabriz-patoogh.blogfa.com

 نظر يادت نره


نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت17:58---26 شهريور 1392
توهین نیست... خعلی ام باحاله! من سرچ کردم: ترول لینکین پارک، خودش اومد. از lpfan.blogsky.com گرفتم. یه سری هم به linkin park.mihanblog.com بزن. باحاله!
پاسخ: باعشه ...


بهار
ساعت17:47---26 شهريور 1392
توهین نیست... خعلی ام باحاله! من سرچ کردم: ترول لینکین پارک، خودش اومد.
پاسخ: اوکی اومدم


بهار
ساعت14:48---25 شهريور 1392
سلام علیا بهارم. یه عالم ترول باحال از "linkin park"و بقیه خواننده ها بیدا کردم! تو چرا چن تاشو نمیذاری؟؟؟!
به به!!! چه عجب!!!یادی از ما کردی!! ترول؟؟ نه بابا!! بیخود میکنن که به linkin park توهین میکنن!!! ولی باشه کجا دیدی؟ که منم بردارم؟!!


j0ker
ساعت22:02---26 اسفند 1391
دمت روغن موتور ایرانول

nakisa
ساعت22:18---2 اسفند 1391
salam elya jan merci ke linkidim azizam man az esmaton hats zadam ke hamonayi bodin ke on webe khafane hefazat heyvanato dorst karde bodin rasty matalebetonam ali bod merci ke behem sar zadi bazam pisham bia
سلام. ممنونم كه نظر دادی و اين نظر لطفته. باشه حتما بازم سر می زنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







كد ماوس

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس